APSIS släpper podcast om digital marknadsföring

Den 25 juni 2019, släpper APSIS en podcast om digital marknadsföring: “A Zip of Marketing”. Podcasten riktar sig till digitala marknadsförare i Norden och kommer behandla några av branschens hetaste ämnen, så som marketing automation, ease of use och personalisation.

I podcasten “A Zip of Marketing” kommer lyssnarna, i varje avsnitt, möta en ny marknadsföringsexpert som bjuder på kunskap, inspiration och hands-on-tips inom sitt expertisområde.

I vår nya podcast "A Zip of Marketing" bjuder vi på kunskap och inspiration kring några av branschens hetaste ämnen – detta tillsammans med marknadsföringsexperter inom respektive område. Vi som jobbar i branschen vet att den är mycket föränderlig och vi tror och hoppas att denna podcast kommer inspirera marknadsförare runt om i Norden att bli motiverade och våga tänka nytt, säger Emma Dyga – CEO på APSIS

I det första avsnittet diskuteras konceptet ease of use och då berörs frågor såsom: “Kan ease of use vara avgörande för din lönsamhet?”, “Vilka fördelar kommer ur ease of use?” och “Vilka är de vanligaste misstagen marknadsförare gör, relaterat till ease of use?”.

Som CMO på APSIS tycker jag att det är otroligt kul att vi nu drar igång med podcast-konceptet. Vi på APSIS vill engagera, motivera och inspirera människor i och utanför vårt community och vi hoppas och tror att denna podcast kommer passa perfekt för lata semesterdagar i solen, säger Pelle Rosell – CMO på APSIS.

Podcasten kommer släppas varje tisdag under fem veckor – med start den 25 juni.

APSIS International AB grundades i Malmö år 2001 och är ett internationellt företag som levererar kraftfulla lösningar inom marketing automation, e-handel, leadsgenerering, segmentering och e-postmarknadsföring. APSIS mål är att hjälpa marknadsförare att bygga personligare och mer lönsamma kundrelationer – oavsett kanal eller plattform.

Här hittar du A Zip of Marketing!