APSIS webbinarier om digital marknadsföring

För att kunna se videor på vår webbsida måste du tillåta kakor, detta beror på att vi anpassat vår webbplats i enlighet med GDPR.

APSIS One Event tool

Eventmarknadsföring - ena online och offline 

Koppla samman din marknadsföring - online till offline - allt på en plattform.


Se vårt inspelade webbinarium  där vi går igenom grunderna i Event Marketing och olika sätt som du kan implementera Event Marketing i din marknadsföringsstrategi.


💬 Språk: Engelska 
 

Trender för e-postmarknadsföring 2024

Undrar du vilka KPI:er som verkligen betyder något för dina kampanjer? Eller hur man tacklar den ökande betydelsen av hållbarhet i din e-postkommunikation? Lär dig mer om detta och mycket mer.

Email Marketing Specialist, Samantha Savage och Marketing Manager Melinda Lindh Nilsson kommer att visa dig den senaste taktiken, bästa praxis och trender som kommer att öka ditt engagemang i den ständigt föränderliga världen av e-postmarknadsföring. Upptäck hur APSIS One kan hjälpa dig att nå dina mål.

Webbinariet är på engelska men kontakta oss gärna för en Demo av APSIS One på svenska!

APSIS One + Efficy CRM Connector

Kombinera APSIS One med ett CRM-system

Upptäck hur APSIS One, när kopplat med ett kraftfullt CRM kommer hjälpa dig att skapa personaliserade marknadsföringskampanjer och mäta deras påverkan, via din CRM-lösning.  

Titta på när vår expert delar med sig av nycklarna till hur du, baserat på riktiga användar-cases, kan: 

  • Skapa en marknadsföringsstrategi baserat på insikter från din CRM-data 
  • Få en helhetsöversikt över avkastningen av dina marknadsföringsinsatser 
  • Konvertera fler besökare till kvalitativa leads 
  • Vårda leads av hög kvalitet med personaliserad kommunikation 

*För att kunna se videor på vår webbsida måste du tillåta kakor, detta beror på att vi anpassat vår webbplats i enlighet med GDPR.

Skapa ett lojalitetsprogram med APSIS One & InterMail

De flesta företag strävar efter mer lojala kunder men få arbetar dedikerat med ett lojalitetsprogram eller en kundklubb.

Med APSIS och InterMails lösning kan ni göra just det och på så vis addera en ny dimension till er marknadsföring, allt baserat på den unika kundens beteenden och mönster.

Få inspiration hur ni kan uppmuntra specifika kundbeteenden med riktade belöningar, förmåner och exklusivitet. Våra specialister ger också exempel på hur ni kan bygga en community kring ert varumärke och ett starkare band till era kunder.

Det nya kundbeteendet 2022

När vi summerar 1,5 år med pandemin har en ny digitaliseringsklyfta skapats – de opåverkade och de påverkade konsumenterna. Svenskarna har även uppdaterat sina digitala preferenser, mognat som digitala konsumenter och e-handeln har ökat med 62 %.

The Consumer Marketing And Discovery Report, uppföljaren till the Loyalty M.A.D. Report, kommer att ge dig en tydligare nulägesbild av svenskarnas förutsättningar, drivkrafter och beteenden för konsumtion hösten 2021.
Se webbinariet, The Consumer M.A.D. Report - Det nya kundbeteendet 2022.

Våra integrations webbinarier

Sätt stopp för frånkopplade insikter, datasilos och inkonsekventa kundresor. Upptäck fördelarna med att integrera dina favoritwebbtjänster eller appar med APSIS One, och lär dig om Shopify, Microsoft Dynamics, webCRM och mer!

 

Se inspelningarna

APSIS One - repetitionskurser

Är du en nybörjare eller vill du helt enkelt friska upp minnet om verktygen i APSIS One? Vi erbjuder en serie gratis webbkurser med tips & tricks om marketing automation, formulär, email och kundsegmentering!

Se och lär i din egen takt!

 

Välj en kurs

 

Kraften i visuell marknadsföring

Visuellt innehåll är en viktig del av framgångsrik marknadsföring. Därför har vi, tillsammans med det danska start-up-företaget JumpStory, arrangerat detta webbinarium. En session som kommer fokusera på ögonöppnande insikter om visuell marknadsföring och om hur bilder kan påverka det mänskliga beteendet och leda till ökade konverteringar. 

Webbinariet är på engelska.

Nybörjarguide till Marketing Automation

Att nå ut med rätt budskap till rätt person är inte alltid det lättaste. Därför kommer det här webbinariet inledningsvis besvara de mest aktuella frågorna kring marketing automation, för att sedan fokusera på de nödvändiga steg du måste ta för att bli en sann hjälte inom automatisering. Vill du djupdyka i flöden anpassade för B2B eller B2C? Du kan välja ditt fokus i slutet av videon.

Webbinariet är på engelska.

Omnikanal: Vikten av en enhetlig upplevelse

Efter hand som kundresor tenderar att bli alltmer fragmenterade, är det viktigt att marknadsförare erbjuder enhetliga och sömlösa kundupplevelser – oberoende av var och hur dina kunder interagerar med dig. Därför fokuserar vi, i det här webbinariet, på möjligheterna med omnikanalsmarknadsföring och hur de kan förbättra dina resultat.

Webbinariet är på engelska.

Därför är data framtiden inom marknadsföring

Har du problem med att samla all din data på ett ställe? Kämpar du med att skapa personliga upplevelser för din målgrupp? Eller undrar du hur du kan fortsätta förbättra din datadrivna resa? I det här webinaret kommer vi att illustrera hur man möjliggör en enhetlig kundupplevelse och varför data är framtiden för framgångsrik marknadsföring.

Webbinariet är på engelska.

Så maximerar kundprofiler din relevans – och dina resultat

Personalisering är nyckeln till att fånga din målgrupps uppmärksamhet. Men hur kan du personalisera för att maximera resultaten av din marknadsföring? I följande webbinarium avkodar vi svaret och presenterar hur du enkelt kan samla och analysera all din data med hjälp av en Customer Data Platform.

Webbinariet är på engelska.

Marketing automation och människan bakom varje klick

Digital marknadsföring är inte alltid det lättaste. Därför har vi valt att fokusera på en av de största utmaningarna inom digital marknadsföring: hur man uppnår personlig relevans. Men vi är inte nöjda där! Vi tar det även ett steg längre och introducerar superduon automatisering och kundprofiler, som tillsammans möjliggör en oslagbar personalisering.

Webbinariet är på engelska.