Din framgång är vår framgång


Inspireras av kundberättelser från några av våra 6000 kunder världen över! 

Kitchentime


"Vi vill automatisera allt i vår verksamhet"

KitchenTime bygger nu hela sin digitala marknadsstrategi på data. Denna strategi ger tydliga resultat: Under de första sex månaderna med APSIS såg KitchenTime en ökning med 69% för försäljning via e-post jämfört med året innan. Även om Joel är mycket nöjd med det inledande resultatet understryker Joel betydelsen av en dedikerad samarbetspartner.

Sunfleet


Så blir Sunfleet personligare med Marketing Automation:

Med hjälp av APSIS lösningar för marketing automation kan Sandra Ryberg lägga ännu mer tid och kraft på att leverera en god upplevelse för kunden: – Arbetet går av sig själv. Vi kan jobba mer metodiskt med det som måste göras manuellt. Det frigör väldigt mycket tid. 

Thomas Cook


Genom att samla in värdefull kunddata oavsett kundkontaktyta kunde Thomas Cook skicka  relevant innehåll till rätt person vid rätt tidpunkt. Resultatet? En förhöjd kundupplevelse och ökad försäljning.

Arla


Arla hade som målsättning att förse varje unik besökare på hemsidan med skräddarsydda erbjudanden, oavsett vilken kanal eller enhet som besökaren använder. Dessutom ville Arla bygga lojalitet gentemot befintliga användare och hitta ett smart sätt att omvandla digitala besökare till kunder i den lokala matbutiken.

kitchentime logo
Sunfleet
arla logo

Fler kundcase