
Skapa en värdefull kundupplevelse - börja personalisera
Personalisering blir allt viktigare i den digitala marknadsföringsvärlden. Kunder vill känna sig uppskattade och väl omhändertagna. En personaliserad digital upplevelse är ett snabbt och effektivt sätt att lyckas med det, samtidigt som du öppnar nya dörrar.
Inkludera det alltid i dina kampanjplaner!
-
Öka kundernas engagemang
-
Bygg starka kundprofiler
-
Öka öppningsfrekvens vid alla interaktioner
-
Bygg långsiktiga kundrelationer
-
Personalisera alla dina kommunikationskanaler




Se vad vi kan göra för just ditt företags behov
Ge rekommendationer
Kunder interagerar mer sannolikt med personaliserade rekommendationer som verkligen är riktade till dem.
Återaktivera befintliga kunder
Personliga och vänliga påminnelser lockar tillbaka befintliga kunder mycket effektivare.
Relevans i realtid
Maximera upplevelsen med personligt innehåll före, under och efter köp för att få feedback i realtid.

Personalisering är framtiden - Är du redo för den?
Känns det som att ditt innehåll inte motiverar dina kunder fullt ut? Kanske saknar det pricken över i:et? Det kan du förändra. Gör intetsägande och ointressant innehåll, sociala inlägg och annonser personligare, värdefullare och mer engagerande. Med Apsis One och deras personaliseringsverktyg kan du personalisera alla dina kontaktytor - som email, SMS, och se hur din ROI ökar.
Anpassad personalisering
Bestäm exakt vad och hur du personaliserar. Taggstyrning gör att du kan personalisera innehåll med kundens namn, stad och mer, för att ge en personlig touch under hela kundresan. Det gör att du sticker ut bland konkurrenterna.
Öka kundlojalitet
Se till att dina kunder känner sig uppskattade och viktiga under hela deras kundresa - lägg till den personliga touchen som får ditt innehåll att sticka ut i alla inkorgar.
Öka öppningsfrekvens
Personaliserat innehåll över alla dina kontaktpunkter har större sannolikhet för att öppnas och läsas.
Ge rekommendationer
Att addera en personlig touch till varje kundrekommendation kommer ha en stor påverkan. Missa inga nya möjligheter som kan leda till nya kunder.
Besegra konkurrenterna
Använd personalisering för att ge dig en fördel gentemot dina konkurrenter och öka din försäljning.