Omnikanal: Vikten av en enhetlig upplevelse


Frukostseminarium:

Teknologin har blivit en allt mer naturlig och integrerad del i våra dagliga liv. Ett resultat av detta är att våra kunder hoppar mellan olika kanaler som aldrig tidigare. Så för att möta dina konsumenters krav måste du alltid sätta dem i första rummet och erbjuda sömlösa kundupplevelser – oberoende av var och hur dina kunder interagerar med dig.

Men för att lyckas med det behöver du implementera en omnikanalstrategi.

Därför vill vi erbjuda dig möjligheten att delta vid något av våra kommande frukostseminarier där vi fördjupar oss i konceptet omnikanals-marknadsföring och hur detta möjliggör att skapa enhetlighet mellan dina kanaler. 

Boka din plats nedan.

Hitta ett seminarium nära dig


  • Malmö
  • Göteborg
  • Stockholm

Malmö


12 november, Media Evolution City

Seminariet kommer ge dig:

  • En ögonöppnare om dagens konsumentbeteende – hur våra kunder skiftar mellan kanaler
  • En djupare förståelse för skillnaden mellan multikanal och omnikanal
  • Insikter om hur omnikanal-marknadsföring kan förbättra dina resultat

08:30-09:00: Frukost och registrering
09:00-09:45: Omnikanal: Vikten av en enhetlig upplevelse
09:45-10:00: Q&A

Göteborg


13 november, Elite Park Avenue

Seminariet kommer ge dig:

  • En ögonöppnare om dagens konsumentbeteende – hur våra kunder skiftar mellan kanaler
  • En djupare förståelse för skillnaden mellan multikanal och omnikanal
  • Insikter om hur omnikanal-marknadsföring kan förbättra dina resultat

08:30-09:00: Frukost och registrering
09:00-09:45: Omnikanal: Vikten av en enhetlig upplevelse
09:45-10:00: Q&A 

Stockholm


14 november, 7A Centralen (Vasagatan 7A)

Seminariet kommer ge dig:

  • En ögonöppnare om dagens konsumentbeteende – hur våra kunder skiftar mellan kanaler
  • En djupare förståelse för skillnaden mellan multikanal och omnikanal
  • Insikter om hur omnikanal-marknadsföring kan förbättra dina resultat

08:30-09:00: Frukost och registrering
09:00-09:45: Omnikanal: Vikten av en enhetlig upplevelse
09:45-10:00: Q&A

"APSIS’ seminars give you inspiration on how to improve your marketing. You’re presented with current and future trends as well as new system developments, and you always leave with new ideas and insights."

Sara Kessens, Marketing Coordinator

Sara Kessens Quote

Vad är APSIS One?


APSIS One är en Customer Data Plattform som levereras med effektiva och lättanvända verktyg för e-postmarknadsföring, hemsida, SMS och Marketing Automation