Den datadrivna framtiden för marknadsföring

Handboken för dig som vill fördjupa kunskaperna inom datadriven marknadsföring. 


Maximera relevansen i inkorgen.

Trots att e-post är den mest etablerade digitala kanalen görs ständigt nya framsteg och innovationer. Data gör det möjligt att anpassa budskapet till varje enskild individ och marketing automation effektiviserar bearbetning och generering av kunder.
 
Den här handboken är för dig som vill utveckla dina strategiska och praktiska kunskaper inom datadriven marknadsföring för att bli mer relevant i mottagarnas inkorg. Handboken täcker ämnen som: 
 
  • Nutiden och framtiden för e-postmarknadsföring
  • Grunderna för att lyckas med nyhetsbrevet
  • Så jobbar du smartare med segmentering och personalisering
  • Marketing automation: strategier och lyckade exempel
  • Retargeting: så föjder du upp kundens engagemang
  • GDPR: en snabbkurs för marknadsförare
 

© APSIS International AB. Med ensamrätt.