Så kan e-handlare enkelt öka konverteringen online

Hämta vår senaste rapport och ta reda på allt du behöver veta om övergivna varukorgar på den skandinaviska e-handelsmarknaden.

Rapporten innehåller:

I vår senaste rapport har vi frågat mer än 4 000 skandinaviska konsumenter i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Rapporten avslöjar de viktigaste orsakerna till att konsumenter väljer att lämna webbutiken innan de checkar ut. Hämta rapporten och dyk ner i ämnen så som: 

  • Konsumenternas inställning till påminnelser via e-post
  • Statistik om förekomsten av påminnelser via e-post
  • Faktorer som får besökare att återvända till varukorgen

Vill du ha mer? Vi ger dig APSIS More.

Vill du få branschtips och -tricks direkt till din inkorg? Börja prenumerera på vårt nyhetsbrev APSIS More för att få senaste nytt från den digitala marknadsföringens värld.

Tack! Vi hör av så snart vi kan.

© APSIS International AB. Med ensamrätt.