Omnikanal: Vikten av en enhetlig upplevelse


Efter hand som kundresor tenderar att bli alltmer fragmenterade, är det viktigt att marknadsförare erbjuder enhetliga och sömlösa kundupplevelser – oberoende av var och hur dina kunder interagerar med dig. Därför fokuserar vi, i det här webbinariet, på möjligheterna med omnikanalsmarknadsföring och hur de kan förbättra dina resultat.

Mer från vårt kunskapsbibliotek


  • Spela nu

    Så maximerar kundprofiler din relevans


    Läs mer

    Personalisering är nyckeln till att fånga din målgrupps uppmärksamhet. Men hur kan du personalisera för att maximera resultaten av din marknadsföring? I följande webbinarium avkodar vi svaret och presenterar hur du enkelt kan samla och analysera all din data med hjälp av en Customer Data Platform.

    Längd: 18:23
    Språk: Engelska

  • Spela nu

    Så skapar du värde från din kunddata


    Läs mer

    I detta webbinarium får du chansen att lära dig allt du behöver veta för att få full kontroll över din digitala kundupplevelse. Dessutom får du möjlighet att ställa alla dina frågor till våra digitala experter.

    Längd: 20:23
    Språk: Engelska

  • Spela nu

    Enkel, personlig och skalbar marknadsföring


    Läs mer

    Hur kan du försäkra dig om enhetliga kundupplevelser över flera olika kanaler och enheter? I följande webbinarium förklarar vi hur man enkelt skapar personliga och skalbara kundresor.

    Längd: 49:00
    Språk: Engelska