Hur skapar man enkla, personliga och skalbara kundresor?


Hur kan du försäkra dig om enhetliga kundupplevelser över olika kanaler och digitala enheter, och hur når du fram till den ultimata relevansen för dina kunder? I följande webbinarium förklarar vi hur du kan skapa enkla, personliga och skalbara kundresor med APSIS One.

Mer från vårt kunskapsbibliotek


  • Spela nu

    Omnikanal: Vikten av en enhetlig upplevelse


    Läs mer

    Lär dig allt om dagens konsumentbeteenden – hur våra kunder skiftar mellan kanaler, få en djupare förståelse för skillnaden mellan multikanal och omnikanal

    och ta del av nya insikter om hur omnikanalsmarknadsföring kan förbättra dina resultat.

    Längd: 28:12
    Språk: Engelska

  • Spela nu

    Så maximerar kundprofiler din relevans


    Läs mer

    Personalisering är nyckeln till att fånga din målgrupps uppmärksamhet. Men hur kan du personalisera för att maximera resultaten av din marknadsföring? I följande webbinarium avkodar vi svaret och presenterar hur du enkelt kan samla och analysera all din data med hjälp av en Customer Data Platform.

    Längd: 18:23
    Språk: Engelska

  • Spela nu

    Så skapar du värde från din kunddata


    Läs mer

    I detta webbinarium får du chansen att lära dig allt du behöver veta för att få full kontroll över din digitala kundupplevelse. Dessutom får du möjlighet att ställa alla dina frågor till våra digitala experter.

    Längd: 20:23
    Språk: Engelska