Vi ingår samarbete med Jumpstory och gör miljontals bilder tillgängliga i APSIS One


Sedan lanseringen av vår digitala marknadsföringsplattform APSIS One forstätter plattformen att utvecklas och mängden användare växer snabbt. Idag är vi mycket glada över att tillkännage ett partnerskap med Jumpstory, den danska startupen vars målsättning är att revolutionera den digitala bildbranchen.  
 

APSIS teams up with Jumpstory


”Avtalet med JumpStory betyder att vi kan ge användare av APSIS One tillgång till mer än 10 miljoner kostnadsfria bilder, illustrationer och ikoner. Med ett enda klick kan våra användare automatiskt matcha texten i sitt nyhetsbrev med relevant visuellt innehåll, säger Jonas Bertelsen, CPO på APSIS.

Tillgång till visuellt innehåll är en stor utmaning för många innehållsplatttformar. Globala jättar som Mailchimp har ett mycket begränsat urval av foton och videoklipp. Därför ser APSIS partnerskapet med Jumpstory som en möjlighet att vara den första i branschen som knäcker det visuella innehållsproblematiken för digitala marknadsförare.

Förutom att ge tillgång till  över tio miljoner bilder, kan Jumpstorys artificiella intelligens förstå innehållet i nyhetsbrevet och föreslå matchande visuellt innehåll. Denna funktion ger mer relevant innehåll samtidigt som det sparar in marknadsförarnas tid och pengar.

”För oss är detta avtal en milstolpe. APSIS är marknadsledande i Sverige och bland de absoluta ledarna i resten av Norden, inklusive Danmark. Även om vi är mest kända som ett slags 'bildbranschens svar på Netflix', har det alltid varit en del av vår strategi att integrera vårt innehåll och vår mjukvara i andra marknadsföringsplattformar och verktyg. Det är därför vi är mycket stolta över att APSIS har valt oss, och det passar bra till vårt mantra "Works where you do", säger Jonathan Løw, medgrundare och COO på JumpStory.

Jonas Bertelsen, CPO, APSIS.

Jonas Bertelsen


CPO på APSIS

”Avtalet med JumpStory betyder att vi kan ge användare av APSIS One tillgång till mer än 10 miljoner kostnadsfria bilder, illustrationer och ikoner. Med ett enda klick kan våra användare automatiskt matcha texten i sitt nyhetsbrev med relevant visuellt innehåll".

Jonathan Løw, Co-founder & COO för JumpStory.

Jonathan Løw


Medgrundare och COO påJumpStory

”För oss är detta avtal en milstolpe. APSIS är marknadsledande i Sverige och bland de absoluta ledarna i resten av Norden, inklusive Danmark. Även om vi är mest kända som ett slags 'bildbranschens svar på Netflix', har det alltid varit en del av vår strategi att integrera vårt innehåll och vår mjukvara i andra marknadsföringsplattformar och verktyg. Det är därför vi är mycket stolta över att APSIS har valt oss, och det passar bra till vårt mantra "Works where you do".