Bekämpa blodiglarna i din digitala marknadsföring!

Av APSIS

2017-10-19

Halloween kryper inpå oss med knarrande men stadiga steg. Vi närmar oss tiden då monster av alla slag väcks åter till liv och häxor flyger till Blåkulla för att koka kittelen full på arma marknadsförare. Men om du vill överleva natten med äran i behåll är det viktigt att du fäster ögonen på de illavarslande andarna som hemsöker marknadsföringens övernaturliga värld...

Terror på “Datadriven Street”

Från spöklika varukorgar till listhäxor: det finns troll som suger all energi ur din marknadsföring och dina resurser. Som marknadsförare är du kanske medveten om att endast 2% av av dina besökare placerar en order eller att 25% av dina prenumeranter försvinner från din lista varje år, för att inte tala om  den mängd blod, svett och tårar som krävs för att manuellt konvertera leads till betalande kunder… 
 
Som tur väl är finns det ett sätt för dig att bespara dig från mental plåga genom att sammankalla dina starkaste datadrivna strategier. I vår infografik vägleder vi dig genom varulvarna som fyller kistan med kunder och prenumeranter – och silverkulorna som kommer till din räddning.
 
Har din Halloween-anda börjat väckas till liv? Dina prenumeranter förtjänar en spök-takulär Halloween, så  krydda till dina e-postutskick med vårt gastkramande paket med gratisbilder!
 
Halloween GIF