Vårda dina leads med automatisering

När du har spårat beteendet hos dina leads på webbsidan är det dags för nästa steg. Öka dina besökares intresse med relevanta utskick, som aktiveras automatiskt beroende på de sidor som de har besökt på din webbplats.

Spara på resurserna och sänk dina kostnader

Våra automatiserade arbetsflöden och rapporter om heta leads kommer att spara dig både tid och kraft, för att inte nämna avkastningen på investeringarna till följd av de sänkta kostnaderna för din leadshantering.

Kontakta våra experter
automatiserade utskick till dina leads

Få ännu nöjdare kunder

Vårt automatiseringsverktyg påverkar mer än resultatet eftersom det gör att du kan fortsätta använda ett personligt tilltal i kommunikationen med dina leads. Det gör inte bara att dina kunder kommer att återvända för att handla igen, utan förbättrar även dina kunders upplevelse. 

Lär dig mer om automatisering

”Vi hade för många olönsamma kunder och dåliga leads innan vi började poängsätta dem i APSIS Lead.”

- Fredrik Rosvall, projektledare på Afriso
automation med e-post

Bygg starkare kundrelationer

Är processen som köparen måste gå igenom för att slutföra köpet för komplicerad? Med leadshanteringsfunktionerna i APSIS Lead kan du rikta anpassade budskap till varje enskilt prospekt. Detta gör att du kan dra nytta av informationen du får om din marknadsföring, samtidigt som du säkerställer att du är top-of-mind hos dina potentiella kunder och ökar din leadsgenerering markant. 

Samla in e-postadresser och öka din kontaktdatabas

Kämpar du med att fånga upp och vägleda dina potentiella kunder genom en komplex köpprocess? Använd formulären i APSIS Lead för att fånga upp och förstå varje enskild individs mål, problem och behov. Med sin banbrytande enkelhet och samtidigt kraftfulla datainsamlingsfunktioner kommer du att öka dina kunskaper om nya potentiella kunder snabbare än någonsin.

Vill du veta mer om APSIS Lead?

© APSIS International AB. Med ensamrätt.